Meer informatie? bel direct:
088 78 67 700
Mijn Prostop
Meer informatie? bel direct:
088 78 67 700 (lokaal tarief)

Klachtenregeling

Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn? Dan horen wij dat graag van u. Dat is voor ons een extra manier om onze diensten te verbeteren. U kunt uw klacht schriftelijk (of via e-mail) bij ons neerleggen, dan zoekt Prostop samen met u naar een oplossing. Mocht deze oplossing naar uw wensen onvoldoende zijn, dan kunt u gebruik maken van onze onafhankelijke klachtencommissie. Bel naar het hoofdkantoor en vraag naar de gratis klachtenregelingbrochure. Daarin staat uitgelegd hoe u uw klacht kunt laten behandelen door de klachtencommissie.

Algemene voorwaarden

Op de dienstverlening van Prostop Nederland B.V. zijn de algemene voorwaarden van toepassing. U kunt een kosteloos exemplaar opvragen door contact op te nemen met Prostop. Een medewerker stuurt u de voorwaarden dan toe.